Google Tagged

2 Temmuz 2008 Çarşamba

Sagopa Kajmer - 56 Denklemli şarkı sözleri

Sana bir hikaye anlatayım ister misin?
15 yaşındayken mahalledeki bir plakçıya giderdim.
Orda çalışan biri vardı ve o benim ne sevdiğimi bilirdi.
Ve birgün bana bir albüm vermişti.
Eve götürüp pikaba taktım ve anında nefret ettim.
Yani gerçekten nefret ettim.
Sadece anlayamıyordum.
Bu yüzden tekrar çaldım,tekrar çaldım ve sonra tekrar çaldım.
Sonunda farkettim ki çalmadan duramaz olmuşum.
O notaları dinleyip duruyordum.
O gün şunu anladım hayatım boyunca yapmak istediğim şey işte buydu.
Anladın mı müzik yapmak.

Yalan - günah
Kader - yazı
Umut - yarın
Yakın - ölüm
Uzak - tanrı
Silah - cahil
Bıçak - yalan
Yalan - acı
Bacı - namus
Deprem - kabus
Mahrem - kadın
Adem - nefes
Nefes - zulüm
Kafes - herkes
Töre -köle
Tecavüz -cinayet
İhanet - cinayet
Cinayet - idam
Rakam - ölü
Yaşam - insan dölü
Şilgi - azrail
İsrafil - haber
Nankör - bilgi
Kayıp - zaman
Aşk - metanet
Huzur - cesaret
Delalet - savaş
Hip hop - sagopa

Hiç yorum yok:

 
Sayaç 1 sayaç 2( rap.blogcu )
Sansar,Oriejntjazz,Turkish Rapper,Klarnet Sesi,Klarnet Beati,Ceza Kekinkılıç Bilgin Keskinkılıç,sahtiyan,Doctor Fux,Doktor Fux,Doktor Fuks,Klarnet Beat,Beat İndir Beatçi,Bağdat Beat,Ceza Beati,Sagopa Beat,Fast Rapper,Fast Rap Ceza,Holocoust,Holocaust,Ceza Sago Sagopa Sansar killa hakan doktor fuks fux,Fuat Ergin,Küfürlü Rap,Küfürsüz Rap,Atışmöa Rap,Rap İndir,Beat İndir,beat,beat tr,rap,rap tarihi,ceza,kolera,sagopa,ceza keskinkılıç,bilgin keskinkılıç,sagopa kajmer beat,ceza beat,rap müzik beat,mix ceza,serhado lo dilo,Turkish Rap,Türkçe Rap,Ayben,Killa Hakan Beat,Killa Hakan * turkishrapci * tayfunca * teknolojihaber * ugurMC * MardinGenclikMerkezi * hepsibirfan * mctutku * rapzone * rap574 * rap95kolik * onur20 * pitbulx * NewCeza * okase * omerap7 * ofu54 * konyatarihi * monsterbjk94 * medeniberkunderground * beryun * manewra * mcizdirap * kopekcikler * LASER * LASER3 * djhayall * haticekizce12 * genconlineesrar * firerap * ewremrapclub * sulh * alperkara * 77uskudar * emen * eminem2345 * djberkay77 * bidebizderiz * cilginrapciler * aysberg34 * yagmur123 * ewan * Thaliakardeslig2 * rapofking * turulcan * Symbianprogram * djmicpier * mykanber * serkanXrap * rockkiz Rap,Mardin Hip Hop,Underground Hip Hop Rap,No Giyim,Merkezi,Pislick,İstanbul,Yozgat,Kocaeli,Trabzon,Kayseri,Samsun,Mersin,İzmir,Nusaybin,Kızıltepe,Midyat,Matiat,Sıla Dizisi,Online Rap Dinle,Sagopa Kajmer Baytar Klip Beat Şarkı,İstanbul,Yozgat,Kocaeli,Trabzon,Rock,Rap,Kayseri,Samsun,Mersin, Kayseri,Samsun,Mersin,İzmir,Nusaybin,Kızıltepe,Midyat,Matiat,Sıla Dizisi,Online Rap Dinle,Sagopa Kajmer Baytar Klip Beat Şarkı